duminică, 20 februarie 2011

Despre



Ema e una dintre cei noi; ea stă întotdeauna ascunsă, nu îi privește în ochi pe superiori și nu mănâncă niciodată. Kira e cea care are grijă ca nimeni să nu încalce regulile corporației, și stă întotdeauna în spatele mișcărilor viitoarelor victime.
Într-o altă parte, Teea, o adolescentă de cincisprezece ani se trezește singură într-un sărac apartament din Azuga, fără trecut și fără ajutor. Devine conștientă de unele puteri mistice, iar când îl întâlnește pe Matei, viața ei se dă total peste cap.
Nu peste mult timp, drumul Emei se intersectează cu al Teei, iar cele două pun la cale un plan de evadare din închisoarea submarină a Kirei.
Întrebarea finala a Kirei: renunți la tine, pentru el?

5 comentarii:

Addicted02 spunea...

Pentru inceput trebuie sa-ti spun ca am remarcat o chestie foarte interesanta. Nu stiu daca a fost o coincidenta sau chiar ai vrut asta, dar melodia se potriveste perfect cu primul capitol, si la sfarsit cand totul devine asa accelerat si intrigant incepe cea de-a doua melodie ceva mai rapida. Mi s-a parut o chestie geniala asta.

Acum o problema mi s-a parut a fi faptul ca nu am putut sa las commentul pe pagina cu capitolul, dar cred ca merge si aici.

Povestea mi se pare foarte interesanta si e SF, ceea ce ti se potriveste foarte bine. Dar trebuie sa recunosc ca nu am nici cea mai vaga idee despre ce o sa fie vorba. Ai conceput totul atat de complex incat din primul capitol nu-mi pot da seama decat anumite detalii.

Spor la scris in continuare :*.

MikuMyuuki spunea...

Mersi mult pentru parere. Am rezolvat problema, nu erau permise comentariile. Sunt fascinata de modul tau de a percepe povestea,e unic. O sa vad si eu cum vine cu melodia. Am ales melodiile in oridinea in care-mi plac mai tare, se pare ca functioneaza.
:X
xoxo,miku

Addicted02 spunea...

App...am pus si eu capitolul 2. Daca vrei sa-l citesti.
:*

MikuMyuuki spunea...

Imediat:X

xoxo,miku

Alice spunea...

Eu cum de nu stiu nimic despre aceasta poveste?
Adica tu mi-ai dat blogul, dar eu doar l-am admirat atunci( este verde , iar verde este culoarea mea preferata, dupa cum bine stii), deci nu m-am uitat la postari( cap sec ce sunt!), dar in fine..
Povestea, inpropriu zis povestea desigur, ca inca nu am citit-o, dar sincer deabia astept, ma intrigat. Acest scurt rezumat a adus curiozitatea in a mea viata de la primele randuri. E cumva vorba de niste vammpiri? Sau de o alta specie, mult mai puternica decat oamenii obisnuiti?
Nu ma mai lungesc , deoarece vreau sa citesc povestea. Deci ne intalnim imediat la prefata.
Kisses.
Si succes cu aceasta poveste!
Cu toate ca urarile mele vin cu intarziere...

Faceți căutări pe acest blog