duminică, 20 februarie 2011

Povesti care meriTa

Din sectiunea Bloguri care merita. Este o poveste ce am inceput sa o citesc azi, care mi se pare de-a dreptul geniala. V-o recomand cu placere: Seduction, games and love - Ingredients for my favourite wine .
Sper sa va placa atat de mult cat imi place si mie, aruncati o privire peste descriere:
Ce se intampla cand un proiect petru facultate duce la o intreaga rapire? Ian Somerhalder victima, Anastasia infractoarea. Dar ce se intampla daca rolurile sunt inversate? O intreaga poveste despre joc, dragoste si o arta cunoscuta de intregi secole-cea a seductiei.


xoxo,miku

2 comentarii:

Addicted02 spunea...

Vai nu pot sa cred ca ai facut asta.
Multumesc mult!
Inca nu-mi vine sa cred ;)).
:*>:D<

Addicted02 spunea...

Ti-am facut un banner si l-am postat pe blogul meu. Daca iti place sa ma anunti sa-ti dau codul daca vrei sa-l postezi si pe blogul tau.
In orice caz asa mi-am imaginat eu "Negutatorul de vise aramii".
Sper sa-ti placa.:*

P.S. Am postat si capitolul 3.

Faceți căutări pe acest blog