sâmbătă, 2 iulie 2011

azi nu sunt eu

azi nu sunt eu

am avut o noapte ciudata. am dormit la cea mai buna prietena [care de fapt nu a dormit pentru ca vazuse un paianjan dupa dulap si i-a fost prea teama sa-l omoare dar si prea teama sa nu doarma], dupa ce m-am ciondanit cu ei unde ar trebui sa mergem intr-o vineri seara

dar azi am facut curat. si credeti-ma pe cuvant, sunt cea mai dezordonata persoana pe care a-ti intalnit-o [virtual cel putin]
si totusi, dupa ce am dormit pana la ora 2 dupa amiaza, inca pic de somn

nu am mai scris de foarte mult timp
dar ma reapuc
in seara asta ma pun pe scris
voi posta cateva poezii la minut si cateva proze gen instantannee


apoi ma apuc sa scriu la noul roman - pentru fanii fantasy: o sa va placa!
ei bine, cam atat pentru acum

miku`

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog