luni, 12 septembrie 2011

Da-o in ma-sa de scoala!

Asta ca sa nu zic altceva. Peste tot numai elevi silitori, dăștepți, ca să le stea bine, sau, în extrema ailaltă elevi care nu au nici-o legătură cu școala, elevi de bani gata, care dacă le comentezi ceeva în față sunt gata să scoată cuțitu` din chilot și să-ți dea în cap.
Băi mă lași?!
N-am fost niciodată așa. Eu una am detestat școala din prima zi, adică prin clasa I. Stăteam în prima bancă și mă gandeam doar la cum să ajung acasă să stau în fața T.V.-ului. Eu sunt genul ăla de elev căruia nu-i pasă, dar totuși face. Că mă gandesc așa: vreau să fiu redactor, vreau să fiu avocat, da cine mama` naibii mă face pe mine dacă nu învăț?
Că sincer, mai bine stau în casă și învăt decat să ies afară și să dau numai de coca și pitzi.


"- Hei pisi, ce misto arăți în prima zi de școală. Ăla e Gucci?" Aha, Gucci, Pucci, totul contrafăcut și extrem de lucios. Și fals, fals fals fals de-ți vine să verși.
Numai yuch.

Pe cuvant că anu` trecut, la școală, nu am facut nimic. Și pe cuvant că liceu` ăsta chiar are faimă. Faimă facută în anii `80 cand copiii ăia veneau la școală să învețe nu să-și arate cururile lucrate la baru` de noapte din colțu străzii.
În fine. Avem un sistem ce tot rahatu`, măcar s-a trezit Funeriu să mai schimbe cate ceva. +1

Revin cu alte efemerități și nemulțumiri mai tarziu.

Enjoy non-school life,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog