duminică, 25 septembrie 2011

Jurnalele Vampirilor vol.5 de L. J. Smith

Dupa ce am citit Jurnalele Vampirilor 1-4, am vrut neaparat sa vad continuarea. Imi plac seriile in care la sfarsitul uneia dintre carti ceva ramane nerezolvat si trebuie neaparat sa citesti cartea urmatoare pentru a vedea finalul.
Aceasta carte este oferita de Libraria online Libris, careia ii multumesc mult.

Ei bine, mi-a luat ceva mai mult sa citesc Jurnalele Vampirilor pentru ca a inceput scoala si nu mai am toata ziua la dispozitie pentru a citi. Dar in acest sfarsit de saptamana am reusit sa termin cartea si in sfarsit sa scriu recenzia.

Pana acum, seria mi s-a parut interesanta. Nu fascinanta, pentru ca unele lucruri mi se par exagerate, chiar si pentru o carte. Bine, poate ca ar fi fost altfel daca ar fi fost scrisa altfel cartea. Poate ar fi trebuit sa fie ceva mai mult romance, poate cu ceva mai multe detalii. Unele pasaje mi se par lungite doar pentru a lungi cartea.
Pentru prima oara pot spune ca filmul bate cartea. In cazul de fata, serialul.
Serialul este cu mult mai interesant, in primul rand pentru ca se bazeaza enorm pe alegerile Elenei.
In acest volum Elena se intoarce din morti, ca inger, dar cu memoria stearsa. Stefan o ajuta sa invete din nou, iar ea pare sa se descurce bine si sa se miste repede.
Are super puteri. [cumva imi inspira fetitele Powerpuff, iar pe langa, un basm...care nu-mi aduc aminte cum se numeste]
Mi se pare ca autoarea a vrut sa aduca in aceasta serie mai multe elemente, cum ar fi: cultura japoneza [sincer, mi s-a parut spectaculoasa alegerea ei de a introduce demonii Shinichi si Misao], ideea basmelor-Elena e pura, Elena e o zana.
Damon....Damon e cam ametit in carte. Parca ar fi fost mai frumos daca el ar fi fost singurul neposedat cu adevarat, dar...
De fapt, demonii Shinichi si Misao, gemeni, fac o intelegere cu Damon: i-o lasa pe Elena daca el le da voie sa distruga oraselul Fell`s Church. Damon, orbit de dragostea pentru Elena, accepta.
Cei doi demoni controleaza niste creaturi numite malachi, care intra in oameni si incep sa-i controleze.
Oraselul o ia razna.

Iar Elena, Matt, Bonnie si Meredith trebuie sa-l salveze. Mai presus de toate, Stefan e rapit.
Daca ati citit volumele 1-4, eu zic ca merita sa-l cititi si pe acesta. Ma intreb cum se va termina seria. Mai sunt doua carti. Abia astept sa le citesc.

Enjoy the fiction,
`miku


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog