marți, 20 septembrie 2011

"O femeie implinita" de Danielle Steel

Intr-un final reusesc sa citesc una dintre cartile trimise de sponsorul oficial al blogului, Libraria online Libris!
Pot spune ca m-am atasat sufleteste de aceasta editura inca de la prima comanda. Cartile sunt livrate la timp si imi plac mult ofertele tentante. Chiar astazi am comandat cateva manuale.
Ei bine, saptamana trecuta nu am avut deloc timp sa citesc, de fapt, nu am avut timp sa citesc asa cum citeam eu de obicei. Pentru ca daca as fi avut, as fi citit aceasta carte chiar din ziua in care am primit-o.

Sincer, mi-a fost teama sa o incep. Stiam ca va fi o carte superba, numai ca am o senztie si de bucurie, dar si de tristete dupa ce termin o astfel de carte.
Face parte din genul acelor carti care te face sa-ti tii respiratia, care da exemple vii, din viata reala, care te ademeneste intr-un joc al intrebarilor: De ce a facut asta? De ce au ajuns sa faca asta? Cum de s-a ajuns aici? Ce  i-a determinat sa faca asta?

Sincer, aceasta carte este explozia solara de lumina si bucurie de care aveam nevoie in primele saptamani de scoala. Abia astept sa citesc urmatoarea carte de Danielle Steel.
Acum, povestea incepe exact ca vizitarea unui muzeu japonez. Esti entuziasmat, uimit, exagerat de atras de tot, pare prea mult, dar nu te lasi. Vrei sa aflii totul in detaliu.
Povestea Victoriei e simpla: s-a nascut intr-o familie in care nimeni nu pare sa o iubeasca. Ea e blonda, cu ochi mari si albastrii, inalta si cam plinuta. Parintii ei sunt frumosi, slabi, bruneti, cu ochii caprui si nu o agreaza chiar din prima zi, chiar din primele clipe. Ei isi doreau atat de mult un baiat incat au fost convinsi ca vor avea unul, in asa fel incat nu au vrut sa stie sexul copilului.
Aleg sa-i puna numele Victoria, dupa numele reginei Victoria, cu care pare sa semene.
Peste 7 ani se naste inca o fetita, de data aceasta, parintii o considera perfecta: e bruneta, ca ei, mosteneste ochii si trasaturile lor.
Tatal Victoriei afirma ca ea e de fapt "prajiturica de proba", pe care o faci numaia sa, pentru a testa terenul, apoi o arunci la cosul de gunoi.
Victoria se sperie, se supara si devine inchisa in ea. La fel de plinuta, ea continua sa creasca si nu reuseste sa isi gaseasca nici un prieten adevarat, nici un iubit care sa o accepte asa cum e si sa o iubeasca sincer. Isi urmeaza visul, devine profesoara de engleza la cea mai prestigioasa scoala privata din New York, departe de parintii ei, desi acestia ii repeta de fiecare data cat de neindemanatica e, luandu-se mereu de mancarea in cantitati mari ce o manca.
Spre deosebire de asteptarile noastre, Victoria se intelege minunat cu sora ei mai mica, Grace, care devine singurul ei aliat impotriva parintilor. Asta pana cand Grace creste si, primind tot ce-si doreste in familie, fiind o mare privilegiata, incepe sa isi schimbe oarecum firea.
Victoria, inselata de cei mai multi iubiti, si asa rari, suparata din cauza parintilor, din cauza mancarii, ajunge sa apeleze la un psiholog. Incet incet incepe sa-si mai revina, iar intr-o zi apare cineva in viata ei care schimba totul.
Pe langa asta, Grace vrea sa se marite la numai 22 ani cu Harry, un baiat de bani gata care pare sa nu ii dea libertatea necesara. Victoria e pusa in situatii limita de toti cei din jurul ei.

Ei bine, eu recomand aceasta carte. Este pur si simplu magnifica, se citeste foarte usor si este tare, tare captivanta.
Spor la citit! Daca doriti sa o cumparati, pe situl librariei online Libris o puteti gasii la reducere la numai 15,92 lei.

Enjoy the fiction,
`miku

2 comentarii:

Raina-Andra spunea...

Am cartea in biblioteca de ceva vreme,insa nu stiu de ce nu m-am apucat de ea.
Recenzia ta este absolut superba.
Iar pe langa felul frumos in care ai descris cartea,comparatia cu muzeul japonez mi-a placut cel mai mult.
Chiar m-ai convins sa o citesc:)

MikuMyuuki spunea...

Super!
Mersi:)

`miku

Faceți căutări pe acest blog