joi, 8 septembrie 2011

Paulo Coelho - citate

Incep prin a-i cere scuze autoarei blogului acestuia, pentru ca acolo am vazut prima oara primul citat din cele de mai jos.
Este atat de frumos incat trebuia sa-l impartasesc si cu voi.
Nu am citit nici-o carte de Paulo Coelho, dar o sa o fac in curand.

"E periculos să iubeşti! Iubirea e ca un drog. La început ai senzaţia de euforie, de abandon total. Apoi, a doua zi, vrei mai mult, încă nu e un viciu, dar îţi place senzaţia şi îţi închipui că o poţi ţine sub control. Te gândeşti la persoana iubită vreme de două minute şi uiţi de ea vreme de trei ore. 
În scurt timp însă, te obişnuieşti cu acea persoană şi începi să fii complet dependent de ea. Acum te gândeşti la ea trei ore şi o uiţi două minute. Dacă ea nu e lângă tine, încerci aceeaşi senzaţie ca şi drogaţii când nu îşi obţin drogul. În acel moment, aşa cum drogaţi fură şi se înjosesc ca să facă rost de ceea ce le trebuie, şi tu eşti dispus să faci orice pentru dragoste!"

''E preferabil sa mori decat a inceta a mai iubi''
''Dragostea ramane, doar oamenii se schimba''
''Iubirea adevarata vorbeste limbajul lumii''
''Cand iubesti lucrurile capata un sens si mai adanc''
''Cand iubesti reusesti sa fii orice lucru al creatiei''
''Te iubesc mai mult decat ieri si mai putin decat maine!''
''Iubirea se naste din naturi diferite, iubirea castiga forta din contradictii, iubirea se pastreaza prin confruntare si transformare''
''Eu sufar de iubire, asta poate fi o coborare in iad,dar poate fi si o revelatie''
''Ramane iubirea care muta ceruri, stele, oameni, flori, insecte, da un sens tuturor lucrurilor''
''Iubirea se traduce prin zambete''
''Dragostea e in primul rand un izvor de suferinta''
''Dragostea era legata mai mult de absenta decat de prezenta partenerului''
''Toti stim sa iubim, caci ne-am nascut cu darul acesta''
''Iubirea este singurul lucru care activeaza inteligenta si creativitatea, care ne purifica si ne elibereaza''
''Iubirea nu da si nu cere nimic in afara de ea insasi, iubirea nu stapaneste, nici nu e stapanita." 


Enjoy all love,
`miku

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

Colhio e un geniu! Are puterea de a exprima sentimentele in niste citate superbe... Imi place ca isi pune mereu intrebari cu privire la problemele fundamentale ale vietii si apoi le gaseste un raspuns, o explicatie filosofica. Il ador. Ti-l recomand cu foarte mare caldura. Merita!

Prima carte citita de el a fost "Alchimistul". Am crezut ca nu o sa-mi placa, dar chiar am ajuns sa o recitesc. Nu am cuvinte...

MikuMyuuki spunea...

Dau mereu banii pe prostii. Chiar ar trebui sa citesc si Coelho...
`miku

Faceți căutări pe acest blog