vineri, 30 septembrie 2011

Raceala? Ei, hai ca merge...

Intr-un final...a venit weekendul. Dar sunt racita.
Pe de o parte mi se pare ok [raceala] dar pe de alta parte [una maaare] imi displace. Cred c-am folosit vreo 7 pachetele de servetele. [numai azi] E stresant. Macar n-am fost la scoala.
Dar, acum vine partea cea mai...tampita. Trebuiie sa merg la medicul de familie si sa-mi iau scutire, deoarece cu cresterea absentelor creste si riscul de a ramane fara banii de la stat [aha, alocatia aia mizera care-mi ajunge pt. o carte]. Nu de alta, dar mie-mi plac cartile. Asa ca va trebui sa-mi...prind bretonul in asa fel incat sa nu se vada ca-l am, ca nu-i place medicului, si nu de alta, dar a zis ca daca ma mai vede o data cu breton nu-mi mai da nici-o scutire.

Si ma mai enerveaza si faptul ca strnut la 2 minute, de vreo 10 ori. Si ca nu mai am chipsuri, si ca nu am gasit nici-un film interesant la T.V.
Totusi, mai am un sfert din "Morti pana la apus" de Charlaine Harris. Mai am de citit vreo...5 carti [?] si cred ca le voi da gata in acest weekend, data tot stau la pat.

Si daca tot ies din casa, o sa fac si plinul la mancare nesanatoasa, incepand cu nuggets, terminand cu Cola si budinca de vanilie.
Ce bine e sa fii racit...pacat totusi ca n-am racit de miercuri sau marti, ca sa trag chiulul mai mult de la scoala.
Nu-s un exemplu bun?

Stati asa, ca inca n-ati vazut pe unde-mi zburda mintea.
Apropo de Morti pana la apus, e chiar interesanta cartea. Dar nu stiu...ii lipseste ceva.
Maine, a doua ora de japoneza.

Enjoy the weekend....
`miku

P.S. a aparut episodul nr. 3 din The Vampire Diaries, subtitrat in ro, abia astept sa-l vad cand ma intorc

2 comentarii:

Anonim spunea...

He he, mie mi-a trecut în sfârșit răceala. Și-așa mă săturasem să tot trag de nas și de amețeala continuă.Nici nu mă ajută medicamentele așa că de obicei aștept o săptămână să-mi treacă răceala singurică (mă rog, nu chiar singură, că de fapt beau și eu acolo niște ceai de tei fierbinte ca să nu mă chinuie și durerea îm gât) Acum citesc cu drag la seria Casa Nopții căci m-a captivat foarte tare.

MikuMyuuki spunea...

Da...ceaiuri lagreu.
Cum e Casa Noptii? Ma tenteaza si pe mine de cateva luni, dar tot zic "stai sa termin ce am" si nu am mai ajuns...

`miku

Faceți căutări pe acest blog