marți, 27 septembrie 2011

YAY! Carti!



Incep sa citesc cateva carti care m-au tentat in ultima vreme. Ei bine, in sfarsit a venit ziua in care sa am primul volum din Vampirii Sudului, serie la care tot visez de vreun an. Adevarul e ca nici nu am avut vointa sa le citesc, ca de citit le puteam citi de la biblioteca, dar...le-am vrut, iar acum, daca tot apar la pretul de 10,99 lei, am zis: WOW! Astea-s de mine!

Apoi, din 7 octombrie revista Click pentru femei scoate pe piata cateva carti de Jane Austen la un pret si mai inedit: 9,9 lei.


















Si, ca sa inchei bine postarea, mi-am luat de la biblioteca 4 carti: 3 de Yasunari Kawabata si una de Yukio Mishima.
Cei doi au fost prieteni cat au trait, dar ambii au decis sa-si sfarseasca viata, Kawabata la doi ani dupa Mishima, prin celebra sinucidere cu onoare numita sepukku.


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog