vineri, 28 octombrie 2011

Am fost al 5,637,231,392 locuitor in viata al planetei

Am vazut azi pe PRO TV ca exista un sistem ce poate spune al catelea locuitor al planetei [si multe altele] esti sau ai fost cand te-ai nascut. Ei bine, cam asa stau datele:
In momentul in care m-am nascut, am fost al 5,637,231,392 al planetei, dar a 80,905,916,662 persoana care a trait vreodata in istorie. 

Cat m-am invartit eu pe acel site, cica populatia a crescut cu 1,750 persoane.
Deci...in curand pamantul o sa explodeze de atatia oameni. De unde explozia asta de populatie? Pai, de prin `80, de cand s-au tot descoperit medicamente pentru boli care duceau la deces, sunt putini care mai mor, de exemplu, de plamani. 
Chiar si cancerul poate fi vindecat daca-i intr-o stare incipienta.

Puteti intra aici si vedea al catelea ati fost. :D

Enjoy our world,
`miku


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog