duminică, 20 noiembrie 2011

Castigator Concurs LIBRIS {2}

Cu ajutorul librariei online LIBRIS am organizat un concurs care, zic eu, a fost destul de frumos. Cartea vizata a fost "Ultimul cantec" de Nicholas Sparks, carte pe care eu am citit-o acum vreo 2 ani si care mi-a placut mult, motiv pentru care am ales-o peNtru acest concurs.
Ei bine, dupa ce m-am tot gandit cateva ore care compunere ar fi mai buna, am decis sa o aleg pe urmatoarea. De asemenea, si Ramona a fost deacord sa o desemnam castigatoare. Asa ca cititi mai jos pentru a vedea daca este compunerea voastra:

Dintre toate artele care ne înfrumuseţeazã lumea, niciuna nu este mai purã, mai incandescentã, mai cutremurãtoare şi mai frumoasã decât arta de a iubi. Dintre toate geniile lumii, dintre toţi artiştii notorii sau anonimi, niciunul nu este mai inocent şi mai imprevizibil decât omul de rând, care, neavând la îndemânã ca mijloace artistice decât propriile sentimente curate, reuşeşte sã creeze în viaţa de zi cu zi, miraje artistice pentru persoana iubitã.
El picteazã în culori ce nu s-au inventat înca, sculpteazã cu tact valuri de emoţii, cântã cu patimã serenade, compune poezii fãrã rime şi iubeşte fãrã mãsurã.
Şi dacã nu este de ajuns pentru sufletul nostru ingrat sã recunoaştem iubirea ca cea mai înaltã, cea mai desãvârşitã formã de artã, o putem privi ca pe o ştiinţã. Mai exactã decât matematica şi cu o putere mai mare decât medicina. Cãci cine, în afarã de iubire, poate vindeca rãni pe care niciun doctor nu le poate sutura, poate opera pe cord deschis fãrã bisturiu, poate cu o singurã atingere de petale aromate sã  alunge durerea, sã transforme teama în curaj, sã învie şi cele mai bine ascunse sentimente?

Şi dacã nu am adus suficiente argumente pentru iubirea ca ştiinţã, o putem privi ca pe o religie. Deoarece doar cel ce crede în ea necondiţionat, poate fi izbãvit, poate gãsi calea spre fericire. Iubirea este un miracol, o stare divinã, un fapt ce depãşeşte orice capacitate de înţelegere paradisiacã.
Iubirea dã, iubirea ia. Iubirea loveşte, iubirea vindecã. Iubirea poate crea râuri de lacrimi şi tot ea-şi numai ea- are puterea de a le seca într-o secundã.


Castigatoarea este Timeea Maria, care a dat nu una, ci trei moduri de privire asupra dragostei: ca arta, ca stiinta si ca religie. Nu-i asa ca-i interesanta?
Mie imi place foarte mult ultima fraza: "Iubirea poate crea râuri de lacrimi şi tot ea-şi numai ea- are puterea de a le seca într-o secundã."
Felicitari!

Ei bine, astept datele tale pe adresa e.lenacostea@yahoo.com pana luni, 21 noiembrie 2011.
Multumesc mult de tot librariei online LIBRIS pentru pentru ce-a de-a doua sponsorizare!
Enjoy the fiction,
`miku

3 comentarii:

Miha:D spunea...

Felicitari, castigatoarei, foarte drumos spus: ,,arta de a iubi'' Lectura placuta:D

Diana Gavrila spunea...

Foarte frumoasa cartea, am primit-o pentru recenzie de la Libris acum 3 luni si mi-a placut mult. Nicholas Sparks se afla printre scriitorii mei preferati. Prima carte scrisa de el pe care am citit-o a fost "O plimbare de neuitat". Daca nu ai avut ocazia sa o citesti, nu ezita. E superba.

MikuMyuuki spunea...

Am vazut filmul dupa cartea "O plimbare de neuitat" si mi-a placut mult.
As vrea sa cumpar si cartea, cred o sa o cer de Craciun:X
Si mie-mi place mult Sparks. Are un stil magnific.
`miku

Faceți căutări pe acest blog