marți, 15 noiembrie 2011

Eu la Radio Oltenia Craiova

Stiu ca am promis ca o sa pun inregistrarea cu emisiunea de la TVR de acum cateva saptamani, dar nu o voi putea face pentru ca desteptii de la TVR nu se simchisesc sa mi-o trimita, desi m-am dus peste ei. [cand m-am dus mi-au cerut nr. de tel si mi-au promis ca ma suna sa-mi dea cd-pe naiba]

Dar astazi am fost la un interviu la Radio Oltenia Craiova, de unde sigur o sa primesc inregistrarea, pentru ca m-am asigurat cu numarul lor de telefon, adresa de e-mail si am tinut minte si unde e sediul. Deci nu scapa de mine.
Asa ca zilele acestea o sa postez inregistrarea. In orice caz, am cam batut campii. Nu mancasem nimic [de fapt bausem un moccacino] si eram atat de ametita ca abia am reusit sa rasund la intrebari...
Pentru cei din Craiova, interviul il puteti asculta joi, 17 noiembrie 2011 la ora 20:10 pe Radio Oltenia Craiova. [din pacate nu stiu frecventa...]

Enjoy,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog