marți, 22 noiembrie 2011

"Luminile Sudului" de Danielle Steel - o achizitie noua

Mi-am cumparat azi din Auchan "Luminile Sudului" de Danielle Steel. Dupa ce am citit "O femeie implinita", carte pe care chiar am adorat-o, m-am decis sa mai citesc si alte volume de aceasta autoare, dar nu prea am avut ocazia sa cumpar. Acum am gasit-o la 17.7 lei si mi s-a parut ieftina, asa ca am luat-o.
Au trecut unsprezece ani de cand Alexa Hamilton a parasit Sudul, lasand in urma un sos infidel si o familie autoritara. Acum este asistenta de procuror in Manhattan si isi imparte timpul intre munca si fiica ei, Savannah, o adolescenta incantatoare de saptesprezece ani. in timp ce Alexa urmareste cazul unui ucigas in serie, fiica ei primeste scrisori de ameninsare anonime. Convinsa ca in spatele lor se afla mana criminalului, Alexa se confrunta cu o alegere dintre cele mai grele: sa se retraga din ancheta sau sa o protejeze pe Savannah trimisand-o la tatal ei. in timp ce in New York procesul ajunge in punctul culminant, in Charleston, Savannah isi descopera tatal, dar si o istorie de familie plina de secrete, intr-o lume sudica total necunoscuta. Iar Alexa va trebui sa infrunte o data pentru totdeauna fantomele trecutului – o experiensa dificila, care ii va reda increderea in viasa si ii va consolida relasia cu fiica ei. De la primejdiile sistemului juridic new-yorkez la dulceasa seducatoare a Sudului, de la violensa unui criminal diabolic la legatura delicata intre o mama si fiica ei, Danielle Steel ne ofera o noua poveste cuceritoare.

In curand vine si recenzia. 
Enjoy the fiction,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog