luni, 14 noiembrie 2011

"O lume in versuri" de Ramona Badea

Ramona a deschis un nou blog cu poezii, numit O lume in versuri.


"Acesta este locul in care adun sentimente in rime, versuri si strofe, luand astfel nastere poezii si poezioare, unele mai reusite, altele mai putin reusite.
Nu scriu pentru renume. Nu scriu pentru a mi se recunoaste o calitate. Scriu pentru mine si scriu pentru voi. Scriu pentru ca in aceste versuri se afla un colt al sufletului meu si cred ca destainuindu-l, ofer o lectie de viata, un moment de liniste, o sursa de inspiratie pentru voi.Poeziile mele sunt impartite in doua volume, si anume “Umbre si furtuna” si “Orizont cenusiu”, dar mai sunt si cateva ce nu si-au gasit inca locul intr-un volum si vor fi postate la sectiunea “Alte poezii”."

"Enigma de cerneala
Nu mai inteleg ce vrei, ce spui
De fapt, nicicand nu am stiut.

Prin mii de versuri dorinte supui,
Cioplind iubirea ta de lut.
*
Ce incerci sa spui atunci cand taci?
Construind enigme de cerneala
Cu viata ta ce vrei sa faci?
Te lupti, te zbati in indoiala.
*
Iar eu, a cui sunt? A ta iubire
Ori a nimanui, pierduta in neant?
Am fost o dezamagire
Sau mai iubesti acest suflet arogant?
*
Ce vrei sa fac? Sa plec, sa dispar?
 Sa ma prabusesc, sa mor
Sau sa revin, uitand ce-a fost amar,
Sa ma intorc sa alin al tau dor?"

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog