sâmbătă, 31 decembrie 2011

La multi ani!

Urmeaza...2012. Nu-mi place anul acesta, sincer, nu am deloc o viziune buna, si in nici-un caz nu ma refer aici la toate prostiile de publicitate cum ca ar fi sfarsitul lumii.
Mie mi se pare ca anii s-au micsorat, ca timpul e mai scurt sau ca noi luam prea multe in brate si nu putem sa le ducem la bun sfarsit.
Cand eram mica [aka "pe vremea mea" :))] o zi mi se parea ca e enoooorma. Abia asteptam sa merg undeva, sau sa fac un anumit lucru, numai ca trebuia sa astept o groaza. Iar acum...

Pentru mine, anul 2011 a fost in parte un an bun si un an nu prea bun. Am publicat o carte [maaare lucru 8-|] si...cam atat. In rest, nu am facut decat sa realizez ca piata de lansare in romania depinde de cat de cocalar sau pitzipoanca esti, deci totul e egal cu 0 pentru cei de aici, de jos. Asa ca sfatul meu pentru cei care vor sa publice o carte este: nu spuneti: eu voi reusi [asa cum am spus si eu, ca o fraiera] ci spuneti: oare cartea mea e destul de buna pentru a reusi? Oare am destui bani [de nivelul miliardelor] pentru a-i face publicitate cum se cuvine si pentru a reusi sa "agat" o editura buna? Pentru ca...nici-o editura nu va risca, mai ales pe banii ei, cu un scriitor nou. Cel putin nu o editura buna, de top.

Pe de alta parte, in 2011 m-am schimbat enorm. M-am axat pe blog, am citit multe carti, am avut o scurta colaborare cu libraria online Libris si am vazut o multime de filme si seriale. Desi sustin mai mereu ca sunt indiferenta fata de orice, adevarul e ca oarecum actionez din umbra.
Anul 2011 e anul viselor. Am visat cat am putut de mult, iar acum ma cam doare capul. Dar nu-mi pasa, pentru ca daca nu ai, atunci trebuie sa visezi, nu-i asa?:))
Printre ultimele mele dorinte in 2011 se gaseste si aceasta: vreau sa ninga.
Vreau sa ninga macar de Anul Nou, vreau sa privesc artificiile prin ninsoare, vreau sa ma imbat si sa vad ninsoare, vreau sa zbor si sa vad ninsoare, fir-ar sa fie.

Petru 2012...am o gramada de dorinte. M-am apucat de cel putin 15 povesti noi si nu am finalizat nici-una. Dar asta vreau sa fac in 2012, vreau sa termin o poveste care ma bantuie de cateva zile. In 2012 vreau  sa calatoresc. Vreau sa ajung in Japonia [asaaaa, viseaza, viseaza], vreau....sa ajung in multe locuri. Acum ma atrage si Coreea, dar...cred ca e cam mult:)).

In 2012 vreau sa citesc si mai multe carti, vreau sa colaborez cu cateva reviste, vreau sa public cat mai multe articole, pentru ca vreau sa devin jurnalist. [de scandal:)) glumesc....ei :-? ar fi o posibilitate]
2012, fi un an mai bun! Asta e prima mea dorinta pentru 2012.

`miku
P.S. La multi ani, nu uitati de dorinta de la miezul noptii, mitul acesta e adevarat daca dorinta e potrivita!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog