joi, 26 ianuarie 2012

"O noapte furtunoasa" de I. L. Caragiale la Teatrul National Craiova

Marti seara am fost la Teatrul National Craiova pentru a vedea comedia lui Caragiale "O noapte furtunoasa".
Nu mi-a placut.
Motivul pentru care am mers a fost acela de a vedea piesa de teatru, piesa pe care Caragiale a scris-o special pentru a fi pusa in scena.
Dar tot ce am vazut a fost modernizat. Absolut totul: aveau motocicleta, role, mancau seminte si fumau marijuana. NU vreau sa merg la teatru ca sa vad ceea ce pot sa vad pe strada. Vreau sa merg la teatru petru a vedea ceva ce nu mai exista.
Nu voi mai merge la teatru decat daca voi avea parerea unei persoane care a mai fost la piesa respectiva.
Nu-mi place deloc cum "vede" acest regizor piesele. Si Romeo si Julieta a fost la fel. Si Odiseea.
Urat.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog