vineri, 20 ianuarie 2012

Vote me + Joan Jett

Cine stie cine o sa devina un politian mare si corupt in viitor? :)) Ca nici Domnul Marinar aka Mister President nu visa el sa devina presedinte. Nu se stie, poate peste vreo 50 de ani veti iesi in strada sa ma demiteti =)))
In orice caz, nu vreti sa ma votati si pe mine la un concurs de creatie pana atunci? Am participat pe Temple of a Vampire cu Replay, singurul meu one-shot pe care-l tot refolosesc si inca nu m-am plictisit de el.
Voi va aduceti aminte de mica mea povestioara Replay? Daca nu, citit-o aici, in cadrul concursului. As vrea sa va rog, daca se poate si daca nu e timpul prea pretios, sa lasati si un comentariu...
Dar oricum, eu vreau doar un vot. [am stofa de politiam corupt? mai intai spun ceva, apoi altceva :)) ] Si cum nu am cu ce sa va mituiesc pentru ca blogul e total anti-profit, probabil ca nu voi avea nici eu prea multe voturi. In orice caz, multumesc celor care dau un click si voteaza.

Pe langa asta, rugati-va sa scapam de ... din fruntea tarii. Sau ma rog, iesiti in strada, barfiti, vorbiti, bate-ti-va cu jandarmii. Ca tot e tara lui Papura Voda.
Facem ce vrem, adica fiecare face ce vrea.

Arigatou, thank you, danke, kamsa...[si inca niste litere in coreana] merci beaucoup, grazie...si nu mai stiu.
Rock may be with you, dupa cum spunea cineva...

Un comentariu:

Ramona spunea...

ador melodia asta :X ce ma mai zbantuiam pe ea in Vama acu' niste ani...ce vremuri

Faceți căutări pe acest blog