vineri, 27 ianuarie 2012

Ziceam ca o sa ninga...

A nins o noapte si jumatate dintr-o zi iar eu mi-am facut sperante ca o sa ninga mai mult. Cand am iesit din casa totul era intact. Normal, ce nebun iese din casa la 6 jumate?
Eu, ca sa ma duc la scoala.
Nu mergeau tramvaiele iar taxiurile erau extrem de rare. Dupa ce am asteptat autobuzul o jumatate de ora a venit in sfarsit unul, in care s-au inghesuit probabil vreo 50 de persoane. Cred ca in camerele de gazare erau mai putini oameni fata de cati erau in autobuzele din dimineata aceea. Toata lumea mergea pe strada, pentru ca trotuarele erau efectiv la un metru inaltime si pline de zapada.
Erau copaci rupti, copaci mari, deja obisnuiti cu traiul pe pamant. In spatele blocului meu a cazut un copac si a rupt o masina in doua. Ma rog, aproape...
Erau cabluri rupte si majoritatea strazilor inca pline de zapada. In spatele scolii zapada imi venea pana aproape de mijloc.

Si idioata de mine s-a dus ieri la scoala. Nu stiu ce a fost in capul meu. Ca oricum nu am facut nimic. Am pierdut timpul. Din casa, zapada de afara pare mica. In realitate e un monstru alb.
In tara, oamenii sunt inca blocati in masini.

Dar a nins. Si imi place. Fiecare se descurca cum poate. Iar eu beau ciocolata si cappucino si vin fiert si mananc biscuiti cu aroma de Craciun.
Sarbatori fericite?

As vrea eu...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog