vineri, 17 februarie 2012

Ii inteleg pe oamenii cu case mari...

Nu stiu daca si ei gandesc ca mine, dar mie una mi-ar placea o casa uriasa. Sa aiba vreo 4 etaje si vreo 20 camere, cu livinguri spatioase la fiecare etaj iar la mansarda o biblioteca in forma de labirint...
Fiecare camera sa fie mobilata in stil diferit, incluzand camere ultra-moderne si camere care sa continua elemnte ale anilor 1500.
O camera coreana, o camera japoneza, o camera chinezeasca, o camera indiana, una italiana...
Sa aiba o bucatarie uriasa si un living urias, cu un bar urias. Sa fie intunecata si totusi sa aiba ferestre uriase. Draperii de un mov inchis, aproape negru...

Mi-ar placea sa am o astfel de casa...

3 comentarii:

Ramona spunea...

iti dai seama cum te-ai simti daca ai ramane singura noaptea intr-o asemenea casa?eu cred ca as face pe mine de frica :))

MikuMyuuki spunea...

Iti dai seama cat curent consumat? N-as merge niciunde fara sa aprind toate luminile in drumul meu:))
Probabil as insista sa doarma la mine cam pentru...muuuult timp, multe persoane >:D<
`miku

Axi spunea...

Oh, te înţeleg perfect. De mică am visat o casă maaaare. Cu o camera specială pentru animale.:)) Cu mulţi câini, multe pisici, un acvariu, păsări, copii...:))

Faceți căutări pe acest blog