miercuri, 8 februarie 2012

Premiul m-a prins...



...din urma.

1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Andreea. Multumesc mult de tot!
2.  Care este produsul de machiaj preferat? 
Imi place mult de tot fondul de ten de la Oriflame Giordani Gold: Porcelain.
3. Care a fost trendul preferat in 2011?
Rock.
4.Care e desertul tau preferat?
Nu am.
5.Culoarea preferata?
Nu pot alege, depinde de starea mea.
6.Care este prenumele tau?
Elena.
7.Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
J-Symphony - Lonley day
8.Pisici sau caini?
Pisici.
9.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Daca nu am mai spus nimanui, de ce as spune acum? Glumesc, nu am secrete prea mari. Vorbesc mult prea mult si astfel lumea stie cam totul despre mine.
10. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:
11. Asigura-te proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu:
Okey ^.^

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog