sâmbătă, 17 martie 2012

Carti, carti, carti :X

In ultimul timp am primit si am cumparat o gramada de carti iar asta mi se pare ciudat, pentru ca nu am mai beneficiat de un noroc asa mare niciodata...
Azi am fost sa-mi cumpar o pereche de casti superbe din Auchan, asta dupa ce alaltaieri imi cumparasem unele mai micute, si am gasit oc arte cu teste psihologice la numai 3.49 lei. A fost prea suspect de ieftina ca sa nu o cumpar.
 
De la LIBRIS am primit 'Padurea norvegiana' de Haruki Murakami.
Mi-am luat cu revista Bravo cele doua carti din seria Cercul Secret:
 
 
Am castigat pe blogul Dianei cartea 'Fetele din Shanghai' de Lisa See, autoare a carei scriitura o ador.
 
In campania vALLuntar am primit 'Poker in infern' de Florian Lafani si Gautier Renault.
 

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog