vineri, 9 martie 2012

The come back

Ma certasem cu cineva...care se intampla sa-mi fie cea mai buna prietena, prin noiembrie. Si de atunci noi doua nu am mai vorbit.
In mod normal eu nu as fi actionat asa. Probabil mi-as fi cerut scuze si as fi facut tot posibilul sa ne impacam. Dar uneori stim ca ne trebuie o schimbare, o pauza, un stop.
Asa ca am fost de acord cu acel stop.
Dar adevarul e ca i-am simtit lipsa, cum sa n-o fac? Doar o cunosc de 12 ani! Si cum sa spun nu cand in sfarsit leoaica din ea si-a plecat capul?

Hmmm stiu ca mi-a luat atat de  mult timp sa imi dau seama ce fac si  mi-am dat seama ca sunt idioata .De multe ori fac lucruri fara sa gandesc si imi ia destul de mult timp sa uit anumite lucruri.I mean nu pot sa cred ca nu am vorbit cu tine de atata timp adica ai fost my bff *si inca esti pt. mn,si ce am facut pana acum probabil e cel mai tampit lucru si daca ma gandesc  mai bn nu probabil sigur e.Adica puteam sa fac orice altceva sa tip,sa ma cert, sa ma dau cu capu de pereti,dupa sa te dau si pe tn dar nu asta...Nu stiu de unde ar trebui sa incep pt. ca a trecut atat de mult,nu stiu de ce nu am realizat mai devreme si tocmai azi,probabil mi s-a blonzit si creieru de pe vremea cand eram blonda .Ar trebui sa scriu un roman despre cat sunt de idioata,dar nhe, u esti scriitoarea. Nu stiu daca u mai esti suparata pe mn sau nu dar chiar ma simt prost*cu foaarte mare intarziere.Fa`ma idioata,vaca,bou cum vrei   just hope to forgive me..

Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat-o imediat.
Si am stiu de la inceput ca va fi asa. Ca ne vom purta de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Pentru ca aveam nevoie de asta.

2 comentarii:

giorgiana spunea...

ei, e dragut daca v-ati impacat..mai ales prietene de ata de multi ani e pacat sa pierzi..

MikuMyuuki spunea...

Da, asa e...
`miku

Faceți căutări pe acest blog