sâmbătă, 24 martie 2012

De ce nu mai invata adolescentii...de fapt, de ce nu mai invata oamenii in general?

De ce?
Pentru ca nu mai sunt obligati sa o faca.
Nu mai sta nimeni cu cutitul [sau cu catalogul] la gatul lor, asa ca de ce sa o faca?

La sedinta a venit un coleg de-al meu si a spus, cand diriginta a intrebat de ce nu mai invata copiii: Pentru ca profesorii nu ne mai cer asta. Pentru ca nici profesorilor nu le pasa.

Asa ca...chiar daca este viitorul nostru...daca nu e nimeni sa ne aminteasca asta, noi de am mai invata? Si cand vezi ca oameni cu o facultate lucreaza la magazinul din colt...te gandesti, ce naiba? Pentru ce mai invat? Ca tot acolo ajung...

`miku

2 comentarii:

Tsume spunea...

Extrem de urat pentru ca asa se omoara visele din fasa.
Citeam niste interview-uri zilele astea, ale unui actor de teatru, Marius Manole, poate ai auzit de el. Nah, si el zicea ca sunt tineri absolventi de teatru foarte talentati, care ajung sa faca altceva decat ceea ce ar trebui sa faca, ori pleaca din tara ori ajung chelneri.
Nu stiu de ce lumea gaseste o placere masochista in a incuraja astfel de prostii, pentru ca pana la urma intreaga societate romaneasca e de vina, noi toti am incurajat mizeria si o promovam peste tot ... bine ca apoi de miram ca cele mai stralucite minti ajung sa predea la Oxford si nu aici.

MikuMyuuki spunea...

Pentru ca 'daca moarte capra mea, sa moara si a vecinului'.
Deci daca mie nu-mi e bine, de ce sa-l ajut pe celalalt sa-i fie bine? Mie ce-mi iese?
Am auzit o gramada de oameni spunand asta. E cea mai mare tampenie. In primul rand, daca celuilalt ii merge bine, te alegi si tu cu ceva de pe urma lui.
`miku

Faceți căutări pe acest blog