duminică, 25 martie 2012

Minutul 00

Profa de religie ne zicea anul trecut: incercati si voi, macar o data pe an, sa va ganditi ce lucruri bune a-ti facut voi. Nu ma refer la fapte bune, ci la ceea ce a-ti facut voi pentru voi si va simtiti impliniti.

Aducandu-mi aminte de asta, imi zic: ce am facut eu bine pentru mine? Nici nu ma gandesc la ce am facut bine pentru altii, ca probabil nu as aduna ceva nici pe degetele de la o mana.
Dar nici pentru mine nu cred ca am facut prea multe...

Ok, serios, ma gandesc dar tot nu gasesc nimic. As zice ca cititul cartilor, dar adevarul e ca nu am citit chiar atat de mult...
Daca as sti sa cant la pian, m-as simti...altfel.
Dar nu stiu.
Deci, prin urmare, sunt doar un om, cu o existenta banala, asa ca as face mai bine sa tac si sa nu mai critic.

`miku

Un comentariu:

Ramona spunea...

ai publicat o carte, trezeste-te!

Faceți căutări pe acest blog