joi, 24 mai 2012

Bataie. De joc. Sick. Of.

Uneori, profesorilor le place sa isi bata joc de noi de parca am fi niste marinete in lumea asta. Ei, unii dintre noi sunt, dar unii parca mai misca cate un deget, din cand in cand.
In orice caz, mi se pare aberant: de cateva saptamani stam la scoala degeaba la o gramada de ore. Nu mai vreau sa merg.
Scoala nu mai are sens. Nu mai invat nimic. La ce bun sa merg?
E o porcarie. Vreau strictele, ca numai asa s-ar mai invata ceva. Sau prostie.
Sa fim toti prosti si-atunci n-or sa se mai gaseasca oropsiti sau nemultumiti. Toti in aceeasi oala. Sa fierbem toti la acelasi foc. Sa se faca din noi o tochitura , dar sa fie macar una buna.
Si, colac peste pupaza, mama mi-a luat husa pentru telefon animal print. Am zis ca scutesc un drum, dar cum sa am eu noroc?

–––biiip–––
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog