miercuri, 16 mai 2012

Primul meu inel (mi-am revenit + intrebare cu raspuns dublu)

Okey, acesta este primul meu inel. Cautam un inel mai vechi si l-am descoperit aruncat prin spatele unui sertar.
In dreapta este poza modificata. Nu m-am putut abtine:))

Asaaa, o intrebare mare pe care o am este urmatoarea: peste o luna este ziua mea. Soramea voia sa-mi ia un telefon gen touchscreen, dar eu nu le agreez [sunt enorm de dragute, dar le stric usor; am avut un Samsung care m-a tinut o luna] asa ca m-am gandit sa imi iau aparat foto; problema e ca acum trei luni mi-am cumparat un aparat foto super dragut de pe eMAG, insa l-am pierdut. Am facut nefacutul si l-am pierdut, ca o idioata ce sunt. 
Iar acum vreau sa-mi cumpar un aparat mai bun. Adica special pentru fotografii de calitate, nu ceva de joaca.
Problema este ca sunt tare nerabdatoare si nu mai rezist cat sa strang cine stie cate zeci de milioane si vreau sa imi iau acum un aparat foto.
Sa imi iau unul ca cel pe care l-am pierdut, care facea pozele bine, sau sa strang pumnii si sa astept pentru ceva mai bun?

`miku
P.S. Mi-am revenit. Nu stiu pentru cat timp, dar am asa o energie ca nu stiu ce sa fac cu ea. Ma inchisesem enorm in mine pentru a scrie "10 zile catre rai" dar acum am din nou un zambet tamp si energie exagerata multumita lui T. [serios, multumesc!] Chiar daca va tine doar pana maine, cand ma voi trezi la 6. Sau 5, ca am teza si trebuie sa invat...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog