luni, 28 mai 2012

Regina/Regele ramelor

Ok, gata, s-a dus. Nu mai are nici-un farmec. De ce nu se opreste?
E anul extremelor? Ma fac si eu extrema, daca-i asa.
Dar pana una alta, ploua. Ploua de doua zile incontinuu. Nu e o ploaie torentiala, e din aia de pica pica pica si nu se mai opreste. De-aia enervanta, nu de-aia de vara, de-aia superba, de-aia torentiala, care te imbie la...visare.
E o ploaie urata. Mohorata, intr-adevar ploaie fara gust.

Si stiti care e partea cea mai nasoala? Ca apar ramele. Si melcii. Dar melcii nu sunt asa scarbosi. Decat daca sunt storcositi.
Dar ramele sunt doar storcosite. Si, colac peste pupaza, inca se mai misca. Si nu as avea nimic daca ar fi numai din alea mici, aproape invizibile
Dar pana si ramele au inceput sa se ingrase si s-au facut ramoaie. Si sunt din alea de cel putin 20-30 de centimetrii peste tot si eu aproape dau ortu popii cand le vad. Serios, mi se intoarce stomacu pe dos si imi dau lacrimile de cat de greata imi e de ele. Nu le suport.

Ah, urasc ploile astea~
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog