marți, 29 mai 2012

"Sulbera-ma" de Tahereh Mafi

"Sulberă-mă", de Tahereh Mafi.
Carte a savorii, a unei pasiuni dureroase. Carte care m-a încântat până în măduva oaselor.



"Sulberă-mă", de Tahereh Mafi.
Carte a savorii, a unei pasiuni dureroase. Carte care m-a încântat până în măduva oaselor.
Juliette, al cărui nume ne îndreaptă spre celebra scriere a lui Shakespeare – Romeo și Julieta.
Adam – un nume divin în cărțile de factură distopică.
Juliette și Adam – putere, destin, speranță. Pasiune.
Povestea lui Juliette este complicată. Ea are o putere care întrece cu mult mintea oamenilor. Orice atingere a ei este mortală. Este închisă într-un osiciu-închisoare unde este hrănită o dată pe zi cu o mâncare mizerabilă. Singura sursă de viață o reprezintă luna și ploaia. Întunericul e cel care dăinuește mai mereu în jurul ei. Până ce Adam este însărcinat cu urmărirea ei. Până ce tânărul și magnificul stăpân o vrea pentru el. Pentru că ea are puterea de care el are nevoie în a controla întreaga lume. Pentru că o place. Pentru că începe să o iubească. Pentru că deși ea îl dă la o parte complet, el o adoră.
Iar ea fuge împreună cu Adam. Și aici începe povestea lor. Noutățile. Rănile. Și, evident, atracția. Iar Adam e singurul care poate să o atingă.
Mi-a plăcut cartea. Efectiv am citit-o pe nerăsuflate. Nu i-am dat credit la început, am amanât-o, am tot zis: mâine, mâine. Am cumpărat-o pentru că mi-a plăcut coperta, pentru că alții au spus că-i bună. Nici măcar nu citisem descrierea...
Dar nu am putut să o las din mână.
O recomand, recomand, recomand. Oricum, am decis să fiu mai atentă să nu mai dau banii pe orice. Nu cred că mă va ține mult, dar sper să fac economii măcar până îmi cumpăr un nou aparat foto. Nu de alta, dar deja simt că o iau razna.
În orice caz, citiți această carte. Împrumutați-o, faceți cumva rost și citiți-o. Nu o să regretați. Evident, mă adresez iubitorilor de romane care au loc într-un viitor ciudat, denigrat.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog