marți, 19 iunie 2012

Bucurestiul e o oala care fierbe

Cand eram mica imi placea Bucurestiul. Mergeam acolo [sau veneam aici, cum vreti, avand in vedere ca azi sunt printre voi :))] si ma simteam de parca as fi fost intr-o alta lume. Bucurestiul era evoluat fata de Craiova. Avea parcuri dragute in apropierea mea, cu tot felul de jocuri, aici mancam mereu tot ce voiam fara sa ma sacaie cineva, puteam efectiv sa uit la viata mea reala si sa savurez libertatea.
Dar acum e altfel. Vreau sa spun...e mai cald ca de obicei :)) si asta ma face praf. Cu toate ca sunt o friguroasa care simte cea mai mica adiere de vant, parca prefer frigul in pofida caldurii sufocante.
Acum, poate ca va intrebati: da` in Craiova cum e, de te plangi atat?
Pai, apartamentul meu are orientare spre nord, deci, vara sunt cea mai fericita, pentru ca e racoare mai tot timpul. Si, in plus, vara evit orele de varf pentru a iesi afara, nu de alta, dar de obicei ies cu rolele si nici nu ajung sa fac un kilometru ca soarele ma evapora mai ceva ca pe o picatura de apa.

Cred ca o sa iau in considerare un alt oras pentru facultate. Desi sunt sigura ca voi veni aici, parca tot mai bine e sa ma gandesc la un oras de munte...vise, vise. [acum doi ani voiam sa ma mut in Constanta; deci...]

Bun, o alta prima impresie...de fapt nu e chiar asa de prima, pentru ca realizez asta de fiecare data cand vin, in orice caz, zgomotul e infernal daca stai langa vreo strada principala. Noaptea trec o gramada de salvari [anul trecut dormeam cu geamul deschis si cred ca treceau salvari la cateva minute, continuu] iar traficul se mai rareste, dar tot enervant e.
Mai ales pentru mine care sunt obisnuita cu o liniste deplina atunci cand dorm.
Si asa, prima noapte nu a fost prea...somnolenta. Dar pentru asta exista ceva mai multe motive.

In orice caz, joi e planificata [da, planificata :))] pentru poze. Adica ziua mea...
Joi fac 18. Ani. Si ma ingrozeste varsta asta. Stiu ca e doar o numerotare, dar dpdv al statului eu primesc o gramada de responsabilitati, inclusiv pe mine. :)) E ca si cum pana joi eu doar as avea posibilitatea sa fac tot ce vreau, dar tot ceea ce vreau sa fie trecut prin mintea altui adult, iar de joi...
S-a dus totul. Pentru ca o sa fiu majora si nimeni n-o sa stie asta. :))

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog