miercuri, 13 iunie 2012

"Iubit de imprumut" de Emily Giffin [+film]

#Ii multumesc Dianei pentru concursurile minunate de pe blogul ei! De asemenea, sunt recunoscatoare librariei Libris pentru ca sponsorizeaza atatea concursuri!#

Rachel si Emily au fost dintotdeauna cele mai bune prietene. Cele mai bune prietene cu intentii total diferite, cu temperamente opuse si mentalitati opuse.
Emily – blonda, atragatoare – a primit intotdeauna tot ce a vrut. La polul opus, Rachel a fost in umbra prietenei ei. I-a acceptat toate nazurile si toate prostiile fara sa comenteze.
Dar in viata roata se invarte mereu...si daca e ciobita intr-o parte, ciobitura te taie si pe tine...
La aniversarea de treizeci de ani a lui Rachel, Emily, ca de obicei, exagereaza cu bautura iar logodnicul ei – Dex, fost coleg de facultate cu Rachel, cu care tocmai ea le facuse cunostinta – o duce acasa. Spre finalul petrecerii Dex se intoarce pentru a cauta poseta extrem de scumpa a logodnicei sale.
Dupa cateva beri intr-un bar ceva mai retras, cei doi iau un taxi impreuna.
Cu un sarut prelungit ei ajung acasa la ea.
"Si, apoi, fara sa-mi dau bine seama ce se intampla, fac dragoste cu logodnicul celei mai bune prietene."
A doua zi, dimineata, cei doi decid ca a fost o greseala. Dar, cu fiecare telefon, mesaj si privire, cei doi realizeaza ca sunt de fapt indragostiti nebuneste unul de celalalt.
Si de aici pana la o poveste de iubire ascunsa e un pas minuscul...

Parerea mea e ca aceasta carte este geniala. Nu am mai citit demult un astfel de roman si trebuie sa recunosc ca mi-a cam lipsit. M-am simtit de parca as fi recitit Gossip Girl intr-o varianta mai...Sex And The City, numai ca ceva mai cizelata, mai romantica.

Ii multumesc pentru aceasta carte superba. Trebuie sa mentionez ca cealalta carte, "Vei fi acolo?", de Guillaume Musso a fost citita de tatal meu in trei zile si a adorat-o. Urmez eu, acum:)

`miku
P.S. cei ce nu au rabdare sau timp sa citeasca aceasta carte, trevebuie sa vedeti aici filmul; e putin condensat, dar este la fel de genial precum cartea; si, credeti-ma, eu nu ma uit prea des la filme!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog