miercuri, 13 iunie 2012

Sentimentul de singuratate

Multi oameni spun ca animalele nu au sentimente. Ca sunt pur si simplu animale. Iar in ultimul timp, cuvantul animal a luat pur si simplu un sens negativ si se refera la tot ce e mai rau...
Dar animalele au sentimente. Si Doamne, cred ca au sentimente mai puternice decat oamenii.
Ma gandeam initial la caini. Sunt geniali...sunt pur si simplu cei mai simtitori, dar apoi m-am gandit la mine, la hamsterii mei.
Ultima hamsterita a fost complet atasata de membrii familiei. Pe mine nu m-ar fi muscat nici daca i-as fi pus mana in gura sau i-as fi luat mancarea de la gura. E un instinct puternic.
Si-apoi am privit hamsterita de acum, care este enorm de sensibila. Ii este teama de orice, dar este si foarte curioasa. Parca ma vad pe mine. Sare cat colo la cea mai mica atingere, dar se intoarce si cerceteaza. Daca nu e nimic interesant, intoarce spatele si uita ca a fost pe-acolo...
Si-apoi, se urca pe tavanul custii. De cele mai multe ori cade, sau o ajut eu sa coboare. E micuta, comparativ cu lumea din care face parte.
Si e atat de trista...
Nu o sa mai cumpar animale de acum in colo. Se chinuie. Inchise intr-o cusca de cateva ori mai mare ca ele, trebuie sa fie inchisoarea suprema. Mai ales cu apa si mancare la dispozitie.
Un om nu ar rezista nici daca ar avea televizor cu 1000 de programe.
Va spun adevarul pentru ca am testat asta.

Si, exact ca Naoko, uneori intorc si eu spatele si nu mai vreau nimic. Pur si simplu libertate. Puterea libertatii.
Ce nu vedem prea des e ca democratia nu sustine drepturile omului. De fapt, le inchide. Si, la fel ca pe vremuri, sunt doar cativa care chiar au libertatea completa...asta pana se gaseste cineva mai bun si-i ucide in masa.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog