sâmbătă, 14 iulie 2012

30 days writing - day 1

30 days writing - day 1
1. Relaţia ta actuală, dacă eşti singur scrie despre asta.

Am realizat ca nu imi doresc o relatie. Deci sunt singura. [:))] Eu vad oameni pe strada, observ si fac fotografii. Ideea e ca in momentul de fata am realizat ca eu sunt atrasa de unele persoane doar pentru a le face poze. Daca primul impuls in general, atunci cand vezi o persoana draguta e sa te gandesti cum ar fi sa fi cu el/ea, pai eu ma gandesc [e instinctiv!] daca ar accepta sa ii fac niste fotografii.
Sunt unele persoane geniale. Arata de parca ar avea un corp perfect, indiferent de inaltime, greutate sau... lungimea parului [desi asta e cel mai important lucru pentru mine]. Si nu ma pot abtine sa nu ma uit si sa zic: wow, ce bine ar arata in anumite locuri, ipostaze gen vintage, sau clasic, sau...
Lunea trecuta am vazut un tip genial. Are niste ochi gri [da, gri!] si parul putin mai lung, doar ca si-l aranjeaza intr-un mod super atractiv. As fi vrut sa-i fac niste poze...Inca mai vreau. [:D]
Bun, cat despre faptul ca nu sunt intr-o relatie, nu ma deranjeaza. Nu mi-au placut niciodata relatiile lungi. Si, oricum, daca tot intalnesti o gramada de oameni te vei plictisi intr-un final. Asa cum am facut eu...

Nu cred ca pot sa rezist 30 zile. Cred ca le voi scrie pe toate azi:))
Mersi din nou, Axy!

`miku

4 comentarii:

Axi spunea...

Şi eu am obiceiul ca, atunci când văd o persoană care arata foarte bine pe stradă, să mă gândesc la diferite teme de poze şi chestii de genul. Şi mă trezesc că stau şi mă holbez la persoana aceea. =))

Nu ai pentru ce! ^^ Chiar mă bucur că ai început şi tu. :]]

MikuMyuuki spunea...

Ar fi destul de ciudat sa ii propun unei persoane un photoshoot, nu?:))
Adica unei persoane necunoscute:))
>:D<
miku`

Ramona spunea...

bine ca ai blog, asa mai aflu si eu ce mai faci

MikuMyuuki spunea...

ma trag ca zeama de varza si nu sunt in stare sa fac nimic...
:)) sunt o mare varza

m.

Faceți căutări pe acest blog