sâmbătă, 28 iulie 2012

30 days writing - day 14

30 days writing
14. Cea mai veche amintire.

Amintirea pe care toti o confirma insa nimeni nu crede ca-i pe bune. Aveam 2 ani. Am racit rau la plamani, am facut o criza de astm. Abia puteam sa respir. Siu asta, imi aduc aminte ca eram infofolita in masina, cu toate ca era vara, era noapte, si mergeam la urgente la spital.
Medicii m-au pus pe un pat si mi-au facut cateva injectii. Nu am simtit absolut nimic. Nimic. Insa in zilele urmatoare am urlat cat ma tinea gura de durere.
Apoi am stat mult timp internata in spital. Adica vreo doua saptamani, dar stiu ca mi s-a parut enorm. Prin ochii unui copil...si mai era o fetita, de un an, cred, care statea in patul de langa mine si era cu bunica ei, o ticnita, care bombanea mereu.
Da, cam asta e...

Enjoy your life,
miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog