sâmbătă, 28 iulie 2012

30 days writing - day 16

30 days writing
16. Părerea ta despre muzica nouă.

Muzica noua, adica...porcariile care se promoveaza acum, sau muzica noua adica melodii foarte bune care sunt noi?
O sa ma refer la prima varianta, pentru ca la asta cred ca se referea si autorul.
Unele melodii sunt frumoase. De exemplu, mie imi place Lady Gaga. Imi plac si cateva melodii ale Rihannei, imi place Loreen, etc. Dintre romani, doar Antonia.
Muzica proasta, sa recunoastem, ca orice altceva, a fost dintotdeauna. Doar ca acum e ceva mai multa, pentru ca daca ai ceva money, poti sa-ti scoti un clip. Vazusem o data un clip cu un pusti roman care canta ca scoala e nasoala, etc. Mda...ce sa spun.
Cei care au talent, au talent.
Cei care n-au...au bani sau ceva cunostinte din patura de sus. Bravo lor. Eu zac in mocirla si ma mai apuc din cand in cand de cate-un  picior care ma zdrobeste. Intr-o zi o sa ma agat ca o lipitoare si o sa sug tot sangele de care am nevoie pentru a ajunge unde vreau.
:))

Enjoy the music,
miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog