miercuri, 18 iulie 2012

Lovely. Pink. Leapsa. take it


Diana mi-a trimis aceasta leapsa draguta si-i multumesc muuuult!
>:D<

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

unsprezece lucruri despre mine:
1. imi place cola
2. imi plac serialele coreene
3. imi place muzica coreana
4. imi place modul in care scriu scriitorii japonezi
5. am un stranut care amuza oamenii – e foarte hamstericesc
6. azi am visat ca aveam vreo cateva mii de dolari in cont si-mi luam o gramada de haine cuteee dintr-un mall
7. toate hainele pe care le-am cumparat vara aceasta sunt negre sau contin foarte mult negru
9. cand am o camera foto la indemana fac sute de poze
10. imi place sa dorm de parca nu ar exista altceva mai bun
11. imi doresc al naibii de mult o bicicleta dar totusi merg doar pe role

intrebarile pentru mine:
 1. Descrie-te într-o frază sau două.
Nu pot duce ceva pana la capat, am acest defect. Sunt micuta, nu mai am parul lung, inca imi plac Japonia si Coreea si vreau sa le vizitez.
 2. Care este visul tău la care speri dintotdeauna?
Sa pot calatori...
 3. Ai un animal de companie acasă? Dacă da, ce fel de animal?
O hamsterita, Naoki. E alba, are ochii negrii si s-a ingrasat enorm.
 4. Ai frați sau surori? Care este numele lor?
Da, am. Liana si Iulian. Iar pe mine as fi vrut sa ma cheme Iuliana.
 5. Cu cine petreci cel mai mult timp?
Cu mine. :))
 6. Care este genul tău de muzică preferat?
Nu pot sa aleg. Imi plac metalul si rockul simfonic, dar ador si k-popul...
 7. Ce ai face cu 500.000 euro dacă i-ai avea în bancă? 
Waaa! Un momento. Mi-as lua o camera foto foarte buna, as lua bilete catre Japonia si Coreea si as mai invita pe cineva cu mine.
 8. Care este culoarea ta preferată?
Negru, desi nu e culoare. Dar as putea spune si verde...
 9. Ce îți dorești să devii pe viitor?
Asta nu stiu. As vrea sa fiu redactorul unei reviste, si sa merg sa iau interviuri.
 10. Care este prima carte citită?
E greu...de spus. Carte este si aia pentru copiii de 3 ani si sincer nu mai stiu. Cred ca au fost basmele lui Ispirescu.
 11. Munte sau mare?
Mare – si munte. :D

intrebarile mele:
1. De ce iti/nu iti place compozitia coreana?
2. Esti o persoana matinala?
3. Iti place ciocolata cu alune intregi?
4. Ai vizitat situl asta?
5. Ti-ar placea sa ai un avion privat?
6. Wiskey say Martini?
7. Care-i prima carte care-ti vine in minte acum?
8. Ai citit ceva scris de Haruki Murakami?
9. Ai postere pe usa dormitorului tau?
10. Vrei o vacanta departe de tot ceea ce iti este cunoscut?
11. Timpul trece repede, nu-i asa?

Nu cunosc prea multi bloggeri, asa ca leapsa e trimisa catre Axy si Ramona. Have fun, girls!
>:D<
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog