sâmbătă, 28 iulie 2012

Un strop de internet

Key so...am fost la tara, de fapt, inca sunt la tara, doar ca acum am un calculator cu internet, slava Domnului! Am cam incurcat zilele cu leapsa...dar le descurc eu cumva. O sa postez astazi pentru saptamana aceasta, si duminica urmatoare sau chiar mai devreme pentru saptamana urmatoare.
Tot atunci revin cu fotografii din Dragasani, Valcea si, evident, countryside-ul meu.Am facut o gramada de poze la luna. :))
Ceva diferit? Am lipit afise cu dati-l jos pe Basescu pe stalpii de la tara iar tatal meu a impartit pliante. :)) Taicameo e complet impotriva lui. Si bunica, adica mama tatalui, desi are 93 ani, la fel. Tipic ei, asemanator vremurilor in care a trait ea, a spus intr-o zi: "cacamas in urechile lui de urat". Da, ar trebui sa cenzurez?:)) Bunica nu e ticnita, dar chiar si ea s-a saturat depropaganda Base&co. In plus, imaginativa ca daca nu cade el, atunci chiar se va alege praful de noi! Pentru ca este un razbunator:-l
Am citit cam trei sferturi din Vampirul Lestat. Dumnezeule, cartea asta e cea mai buna carte din cate am citit vreodata, din prisma primului volum. Trebuie sa cititi Interviu cu un vampir, si apoi neaparat Vampirul Lestat! Nu garantez ca o sa va placa pentru ca suntem firi diferite, dar celor ca mine...voi o veti adora!

Love, love, love,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog