miercuri, 8 august 2012

30 days writing - day 27

30 days writing
27. O problemă pe care ai avut-o.

Nu cred ca pot spune ca am avut vreodata probleme mari, foarte mari, in asa fel incat sa nu poata fi rezolvate sau ignorate. Ce s-a nimerit sa fie pana acum, a fost de moment. Chiar si asa, am trecut cumva peste. Totusi, o problema care apare in viata fiecarui om, fara exceptie, este ca nu ai resursele necesare pentru a avea chiar tot ce iti doresti. Eu vreau prea multe. Prea multe. Nu va imaginati cat de multe imi doresc sa am si nu pot sa am pentru ca este imposibil.

Enjoy the...reality,
`miku

4 comentarii:

emahyeЛa spunea...

Până la urmă, nimic nu este imposibil, mai știi? Dacă îți dorești așa de mult ceva, fă orice numai să se îndeplinească...:o3(dacă merită)
Știu ca aberez, însă mă atrage stilul tău..și nu pot rezista să-mi bag și eu nasul >:) :o3

MikuMyuuki spunea...

Da...dar, e cam greu sa-mi iau, cel putin, urmatoarea lista:))
-telefon
-imprimanta
-biblioteca
-bicicleta

Totusi, fac eu cumva...
Ma bucur ca ai ajuns aici>:D<
`miku

emahyeЛa spunea...

Ceva de genu vreau și eu plus altele :))))
Îmi pare bine că am trecut :o3 >:D<.

MikuMyuuki spunea...

Exact...plus o alta mare gramada.
m.
^^

Faceți căutări pe acest blog