joi, 23 august 2012

[doctori]

Eu personal urasc doctorii de stat din Romania. Da, stiu ca ii bag pe toti in oala si ca nu sunt chiar toti prosti, dar general vorbind, doctorii romani sunt varza. Bine, poate ca sunt buni, dar cand ii vad cum asteapta o mica atentie, de preferat in bani, mai ales cand omul nu are resurse, parca imi vine sa le iau stetoscopul de la gat si sa-i strangulez.
Am auzit de o gramada de cazuri in care pacientii au murit in spitale pentru ca medicii nu se ocupau de ei.
Am auzit [si vazut] si mai multe cazuri in care pacientii au plecat mai bolnavi decat erau.

Si nu mai stiu ce sa zic. Daca stau si analizez fiecare instituie care functioneaza in regimentul statului, gasesc 90% din funtionalitate nula sau complet aeriana.
Scoli bune n-avem. Spitale bune n-avem. Politie buna n-avem.

Dar ce avem?
Eheee, avem profesori care ei insisi iau note de 3 si 4 la examenul pentru un post, avem presedinte care se crede rege, avem criminali, avem politicieni care nu mai stiu cum sa faca sa fure propria lor tara mai mult, avem...dar cate n-avem?

`miku
P.S. exclud doctorii privati; aceia sunt geniali – ma rog, in mare parte; o prietena de-a mea si-a facut o operatie de deviatie de sept in iunie 2012 si asistentele au stat cu ochii pe ea toate noptile; in plus, a spus ca mancarea a fost delicioasa [in spital!!!] si ca s-a simtit ca o printesa:))

2 comentarii:

Tsume spunea...

Astea sunt rezultatele unor sisteme prost platite (sanatatea si invatamantul).
Traim intr-o lume in care banii conduc lumea (fara constatarea mea erati pierduti =))). Gandeste-te ca in cazul doctorilor faci 6 ani de facultate, care e extrem de grea, mai ales daca te specializezi pe chirurgie.
Apoi ce se intampla? Ti se taie din salariu, se inchid spitale, esti obligat sa iti face meseria cu aparatura care poate sa fie la fel de bine piesa de muzeu.
Sunt foarte de acord ca tuturora ne e greu, dar nu are rost sa ne plangem pana cand nu incetam sa mai investim bani in tot felul de cacaturi gen sali de sport de mii de euro in cate o comuna uitata de lume, popii si alte tampenii.
Dar ce dracu povestesc eu aici? Stim foarte bine ca suntem condusi de niste hoti, mafioti si fosti securisti.
Singura mea nedumerire dupa tot calambalacul de samptamanile astea, dupa toate dosarele si mizeria scoasa la iveala (recte membrii CCR cu dosare de infractori) nu se iese in strada ca in iarna. Pacat ca nu am fost zilele astea la Cluj, m-as fi dus si eu cu oamenii aia in Piata Matei Corvin.

MikuMyuuki spunea...

Nu mai ies oamenii in strada pentru ca stiu ca nu au pentru ce.
Posibilitatea ca el sa demisioneze este una infima, iar faptul ca oamenii stau in caldura de afara nu schimba cu nimic lucrurile.
E ca atunci cand esti in razboi si tocmai ti-a intrat un glont in inima. Mori fara nici-o sansa.

Nu stiu daca se poate schimba ceva in anii urmatori. Poate peste zece, douazeci de ani, atunci cand influenta lui se va stinge...

As vrea sa poata pleca toata lumea din tara, sa nu mai aiba pe cine sa insulte si insele. Imi e greata de el. Daca ar fi fost om cu obraz, ca Geoana, spre exemplu, care dupa ce s-a facut de cacao a plecat, ar fi demisionat din iarna trecuta.

Nu, chiar nu mai stiu ce sa mai zic. Ce se mai poate face? Nici daca l-ar omora cineva nu s-ar risipi toata influenta si toate prostiile creeate.

m.

Faceți căutări pe acest blog