sâmbătă, 25 august 2012

Voi ce ati face cu 10000 euro?

Gasisem un concurs zilele trecute al carui premiu era de 10000 euro. Evident, sansele mele sa castig sunt egale cu sansele demisiei lui Basescu din proprie dorinta, dar toata lumea are dreptul sa viseze, nu-i asa?
Asa ca m-am intrebat si m-am gandit ce as face eu cu banii astia [aproximativ 450 milioane lei vechi] daca i-as castiga peste noapte. Prima alegere ar fi sa vizita Japoniei, Coreei sau Chinei, alegere pe care cel mai sigur as puneo in practica alaturi de familia mea.
Dar daca ar fi sa nu vizitez nimic, atunci ce as face cu banii? Nimic. Va spun eu, i-as cheltui pe toti fara sa-mi dau seama, pentru ca ei nu sunt de ajuns pentru nimic important. [eu visam la o casa cu 20 de camere =))]
Si cred ca multi dintre voi ar face la fel, pentru ca pur si simplu ne simtim bine cheltuind. De parca pentru o secunda am putea fi stapanii a ceva important. Da de unde...

`miku

4 comentarii:

Ramona spunea...

Mi-as vinde apartamentul cu 2 camere si as mai pune bani sa iau unul cu 3...mi-as mobila dormitorul asa cum vreau eu...as merge pana in Spania, intr-o vacanta...poate as trece si prin Brazilia :X si...mi-as lua multe carti si...ti-as lua o pizza ca si tu mi-ai luat mie :)))

MikuMyuuki spunea...

Vreau o pizza de 10000 euro:))
Si pe mine m-ar tenta Brazilia:X

Daaar fi atenta, nu-ti lua apartament cu 3 camere, cele cu 4 sunt mult mai bune! O camera pentru carti:D:D:D!

m.^^

Ramona spunea...

Bine, imi iau apartament cu 4 camere si te iau cu mine in Brazilia, e bine asa?:))

MikuMyuuki spunea...

DAAAA:x

m.

Faceți căutări pe acest blog