joi, 27 septembrie 2012

Cine esti, micuto?

Stiai tu ce va fi? Iti imaginai vreodata ca va fi asa? Da, da, iti imaginai, intotdeauna intrebai: in 2012 cati ani o sa am? In 2020 cati ani o sa am?
Oh, micuto, cat de mult ai crescut, cat de mult te-ai schimbat, cat de repede a trecut timpul. Imi e asa dor de tine...oare mai pot sa te imbratisez acum? Mai pot sa te pivesc asa?
Atatea intamplari ti-au schimbat cursul vietii...voiai sa fii cantareata, balerina, dansatoare, ce s-a ales din tine?
Nu vreau sa dispari, vreau sa te intorci, vreau sa vii, sa ma imbratisezi si sa-mi spui ca esti langa mine. Te-as ajuta, stii? Daca mi-ai cereo, te-as ajuta sa fii mai buna, sa nu esuezi acolo unde chiar o vei face.
Dar cine sunt eu?
Sunt doar o copie ieftina a ceea ce ai fost tu candva, a simplei tale bucurii si al strambului tau zambet. Nici nu stiai sa zambesti! Stateai in usa, asteptai blitzul, totul se petrecea asa de repede! Si iubeai atat de mult sa pozezi...ce s-a intamplat cu tine?

-miku

2 comentarii:

Axi spunea...

Cât de dulce erai! <3
Şi eu mă mai uit la vechi fotografii şi parcă...nu-mi vine să cred câte s-au întâmplat de-atunci până acum.

MikuMyuuki spunea...

Da...parca nu mai sunt aceeasi persoana. Parca eram atat de inocenta si n-aveam nici-o legatura cu lumea. Iar acum...acum totul e atat de dur.

m.

Faceți căutări pe acest blog