vineri, 7 septembrie 2012

In sfarsit am un model in viata

eSimone and Tooltip
Nu stiu daca pe parcursul vietii voastre ati intalnit oameni care sa va uimeasca de cat de determinati sunt sa faca un anumit lucru si de cat de puternici sunt, de cat de mult lucreaza si de cat de multe realizeaza intr-un timp scurt.
Eu l-am intalnit pe profesorul  Stefan Bogdan – imi e asa de greu sa-i spun profesor cand el se poarta ca unul dintre noi, adolescentii, si dupa spusele soramii, s-a purtat asa inca de cand era si el un adolescent – care in nu mai mult de un an a reusit sa isi creeze propria scoala privata, numita Simone Educational Center, unde a predat de la inceput engleza si japoneza, iar incepand cu anul acesta in scoala a ajuns si o profesoara de germana. Cum spuneam, a creeat scoala, apoi a reusit ca scoala lui sa devina centru de pregatire si examinare Cambridge si LCCI.
Nu stiu cum de unii oameni au o viziune atat de mare, iar altii o minte atat de inchisa.
Il respect pe acest om pentru ce a realizat si sunt sigura ca in viitor isi va realiza si maretul vis de a crea o Universitate.
Si am avut impulsul de a scrie acest articolas dupa ce asta seara am participat la ceremonia de inmanare a diplomelor Cambridge unde toti cei peste o suta de elevi au trecut examenul cu note uimitoare, o ceremonie la care a participat reprezentata Cambridge pe Romania si reprezentata LCCI pe Romania.
In sfarsit am un model in viata.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog