luni, 10 septembrie 2012

Internet. Life. Money. Almost everything.

Ati fost vreodata complet deconectati de lumea...internetala? [asta ar trebui sa insemne internet]
Ei bine, indiferent ca ati fost sau nu, eu tot va spun: este cel mai rau, malefic, oribil, dezagreabil, degradant .... .... .... ingrozitor, tampit lucru ce ti se poate intampla, mai ales cand ai mai multe calculatoare, mai ales in propria-ti casa.
Ei bine da, sunt complet rupta de lume. Mi-am stricat singura [de fapt, stiu sigur ca am stricat doar unul dintre calculatoare] calculatoarele, evident, neintentionat, iar acum stau in...sapa de lemn.
Adica serios, am citit doua carti uriase in doua zile.
Am rezolvat aproape o carte intreaga de exercitii la engleza.
Am ascultat toate CD-urile cu muzica.
Am facut curat. De 2 ori.

Doar pentru ca nu am internet. Sunt nula fara internet. Sunt un mare mare mare zero. Pentru ca tot ce am important e pe net: concursuri, publicatii, muzica, o parte din viata...
In plus, tot ce nu stiu, gasesc pe net. Adica daca am o problema, negru sub unghie, netul e raspunsul. Netul reprezinta 99% din aplicatiile mele. Celalalt 1% reprezinta somnul. :D

Evident, mi-am stricat si telefonul [e impropriu sa spui: mi s-a stricat telefonul, nu?] si acum am o rabla de prin 2005 care se conecteaza la internet cu viteza cu peste prajit.
Evident, nu stau eu fara net, azi am chemat pe prietenu` ITist, care face de toate, da` weekendu asta, cand nu mi-am permis sa-l sun, am fost moarta. Moarta de-abinelea. Si scurtele momente, ca asta de exemplu, in care merg la vacina si mai pierd timpu pe net, sunt ingeresti.
Parca mananci Rafaello, asa de bune sunt momentele astea. Magnifice.

Lasa ca vine nenea ITistu`...
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog