duminică, 30 septembrie 2012

Leapsa prieteniei -

Mai...aveam si eu candva o prietena buna. De fapt, aveam mai multe. Eram si eu ca tot omu`.
Si cum ziceam, aveam si eu o prietena buna. Eram...ca doua omizi pe o frunza:))
Dar s-au dus vremurile alea. E penibil, cand ma gandesc. Eram atat de perfecte impreuna, ca doua rate mandarine. Mergeam oriunde impreuna, chiar si in vacanta.
Tot ce gandeam eu, gandea si ea. Tot ce gandea ea, gandeam si eu.
Petreceam 99% din timpul nostru impreuna mancand, urmarind filme, animeuri, cumparand mancare [cat mai nesanatoasa, please] dar s-au schimbat vremurile alea.
Pentru ea, apoi pentru mine.
Nu vreau sa intru in detalii.
Pentru ca e penibil.
Si frustrant.
[ah, tocmai mi-am amintit ca asta vara ne-am dus la Stradivarius si am luat cateva rochii, am intrat intr-o cabina de proba si am inceput sa ne facem poze:)) fuck yeah, a fost dragut. (foto)]

Sunt nostalgica? N-o sa dureze mult. Nu ne-am certat. Doar lucrurile s-au mai schimbat putin.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog