miercuri, 24 octombrie 2012

Etapa 10. Edimax: Stii tot ce misca!

Acest articol este scris in cadrul concursului SuperBlog2012.

Cu atenție sau neatenție,
unde nu-i cap, vai de picioare!
O verișoară de-a mea, pe care o vom numi simbolic doamna C., are imediat lângă orașul D. o stație de gaz petrol lichefiat, pe scurt GPL. În orice astfel de stație, există un fel de magazin, micuț, ce-i drept, care deține casa de marcat și alte produse, cum ar fi dulciuri, apă etc. Acestea trebuie păzite, prin urmare, respectiva doamnă C. a ales un sistem de camere video de interior IC-7100 Eximax PnV ce deține aplicația EdiView pentru smartphoneuri, care să aibă în pază directă tot ceea ce se întâmplă în afacerea sa. Într-o zi a avut de-a face cu situație ceva mai deosebită, în direct pe iPhoneul ei.
Din când în când tatăl meu trece prin orașul D. Într-o zi s-a oprit să înarce rezervorul și să mai cumpere câte ceva de ronțait în mașină, dar si pentru nevoi fiziologice.
Fiindcă toată partea dinspre stradă a magazinului este făcută din geamuri, iar toamna căldura de afară de mai bună decât căldura de afară, ei lasă ușa deschisă. Obișnuit astfel, camera l-a surprins pe tatăl meu venind val-vârtej, aproape fugind spre baie. Nu e de contestată viteza ce ne caracterizează când suntem disperați să găsim o baie, dar neîndemânarea... În acea zi ușa din față era închisă, pentru că angajații tocmai făceau aprovizionarea. Ca și cu niște ochelari de cal, tatăl meu a intrat fix în geamul de la ușa de la intrare. Cu toată forța înainte!
Geamul nu s-a spart, dar nasul tatălui meu dal, la fel și hohotele de râs ale angajaților, dar mai ales ale nepoatei sale, care văzuse totul în direct. Bombănind de durere a fugit la baie. Situația în care ajunsese nu era prea favorabilă pentru el, dar angajații au avut parte de o mare perioadă de glume pe această temă, la fel și mare parte a familiei care nu ezită să facă referire la „boacăna” tatălui meu.


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog