vineri, 30 noiembrie 2012

Etapa 28. Metode neconventionale de folosire a unui magazin online


Logo springshop.ro creare magazin online la cheie - simplu si ieftinMetodele neconvenționale de folosire a unui magazin online în zilele noastre sunt cumva cam rare, având în vedere posibilitățile infinite de a folosi de serviciile unui magazin online, de la cumpărarea unor produse electronice, până la haine, mâncare, cosmetice, poate chiar și animale de companie.
Eu cred că o metodă puțin mai deosebită de folosire a unui magazin online ar fi implicarea în viața copiilor, pentru că, spunem noi, ei sut viitorul țării. Și cum ne-am putea implica în viața lor decât prin simpla transformare a noastră în personajele lor favorite, pe care le văd și le admiră în fiecare zi, pe care le consideră într-o oarecare măsură modele și vor să le urmeze îndeaproape?
Astfel, am putea crea un magazin în care părinții să poată cumpăra elemente prin care se pot deghiza ei înșisi, sau chiar să „cumpere” animatori care să le distreze copiii.
Imaginați-vă mame deghizate în Mica Sirenă, spunându-le copiilor lor povestea celebră, explicându-le ce e bine sau ce e rău. Sunt sigură că astfel copiii ar putea înțelege și memora mult mai repede și mult mai ușor pățaniile eroilor lor preferați. Sau, un tată deghizat în Fulger McQueen, celebra mașină personaj principal a seriei de desene animale Cars, plimbându-se prin camera băiatului său, încercând să imite mașinuțele preferate ale copilului.
Un rol important în acest joc de roluri l-ar avea magazinul online care ar vinde toate costumele necesare. În acest sens web-site-ul Spring Shop oferă spre vânzare magazine online care în câteva clipe pot fi primite și administrate „la cheie” care sunt în directă legătură cu Google, având constrol asupra datelor ce apar în motorul de căutare, în plus, toate acestea ar beneficia de o mai multe vizite din Google Image Search, cu un număr minim de informații.
În concluzie, cu toate metodele posibile aproape inventate, o metodă neconvențională ar fi cam greu de inventat, dar niciodată nu se poate elimina posibilitatea unei idei inovatoare care să schimbe imaginea lumii și a cumpărătorilor.

Imaginea este preluata de pe site-ul SpringShop.ro
Aceast articol este scris in cadrul concurslui SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog