miercuri, 5 decembrie 2012

Etapa 30. Ultima. Care este sponsorul tau preferat din SuperBlog 2012?


Am primit un e-mail de la un alt blogger, care prezenta concursul în ultima sau penultima zi de înscriere și m-am înscris aproape fără să știu la ce mă înham. De fapt, chiar nu știam în detaliu cum e organizat concursul, dar am aflat în prima zi de octombrie.
Fiind la prima participare, am fost tare entuziasmată de primele probe și postam textele încă din prima zi, dar din luna noiembrie, când am avut simulări pentru BAC, teze și o grămadă infinită de lucrări, am lăsat totul mai moale și am scris numai în ultima zi valabilă a probei, chiar la limită. Cu toate astea, nu am avut nici măcar o întârziere și sunt chiar mândră. Un motiv mai ciudat pentru care lăsam totul chiar pe ultima sută de metri e că inspirația părea să fie mai mare în ultimele trei ore de dinainte de expirarea probei.
Am început competiția cu nota 60 la proba oferită de editura Nemira, pentru care am fost destul de contrariată, dar nu am ales să fac contestație pentru nicio probă. Să fie nota mea, nu mai despart firul în patru. Am finalizat competiția pe locul 48 din 162. Relativ bine, pentru prima participare.
Mi-a rămas în minte tema propusă de TMI Romania, în care ni se cerea să scriem despre echilibrul dintre serviciu și viața extraprofesională. M-am cam lăsat purtată de imaginație și am scris tot ce aveam pe inimă în această probă, totodată m-am decis ca în viitor să urmez unul dintre cursurile oferite de ei. Speram să câștig unul, dar n-a fost să fie, chiar și cu cele 90 de puncte ale mele.
Mi-a plăcut organizarea competiției, nu știu dacă ar trebui ceva neapărat schimbat. Totul a fost strict și bine aranjat, mi-a plăcut modul în care au fost scrise probele în sine, cu detalii pe care le înțelege oricine. În plus, cu toate că nu am comentat, am urmărit mereu conversațiile de pe pagina de Facebook competiției și am fost la current cu tot ce era important.
Totuși, mi-ar plăcea ca anul următor să participe ca sponsor librăria online Libris, care a fost întotdeauna entuziasmată de concursurile online ale bloggerilor. Ar oferi de asemenea cărți importante și ne-ar propune o gamă mai largă a probelor, spre deosebire de editura Nemira.
Am fost entuziasmată de acestă competiție și sunt sigură că voi participa și anul următor. Cu toate că nu pot să ajung anul acesta la gală, pentru că încă depind de aprobarea părinților și pentru că nu sunt din București, mi-aș fi dorit enorm particip la gală și apoi să văd spectacolul « Miss Daisy și șoferul ei ». Pe de altă parte, sunt nerăbdătoare să primesc diploma SuperBlog.
În final, pentru a întregi postarea, eu propun ca aranjamentul floral să fie oferit echipei TMI România, pentru că munca pe care o depun ei este cea mai importantă în formarea corectă a unui om.

Acest articol a fost scris în cadrul competiției SuperBlog2012. 

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog