joi, 24 ianuarie 2013

din jurnalul lui 2007

12 ani a fost o varsta decisiva pentru mine. Am dat in greu, dar, sincera sa fiu, nu prea stiu de ce. Nu stiu ce era atunci asa greu pentru mine. Singura chestie mai urata de care imi amintesc era ascultarea la romana, pentru ca profa era foarte rea. Mi-a dat un 4. Primul meu 4. :))
Tot intr-a 6-a am avut primul meu jurnal oficial, dupa cateva incercari esuate. Nu pot zice ca-i un jurnal in toata regula, era mai degraba un blog scris de mana. Scriam in acel caiet chestiute despre mine, lipeam fotografii, poze cu desenele mele preferate, amintiri, tot felul de interviuri cu artisti preferati din Bravo si Popcorn, scriam versuri ale melodiilor preferate si scriam despre formatiile preferate, despre animale preferate, citate din cartile preferate [pe atunci w.i.t.c.h.]. Da, un blog handwirtten ar putea fi denumirea perfecta.
Zilele astea am gasit aceste caiete, vreo 4 la numar. Am scanat introducerea pe care am facut-o, cea mai veche, din ianuarie 2007.  Si am pus si niste comentarii pe margine.



M.

2 comentarii:

Axi spunea...

Cat de dulce! :]] Eu nu am reusit niciodata sa am un jurnal. Incepeam sa scriu si uitam de el. TT_TT In schimb, am reusit sa pastrez un oracol de prin clasele 1-5 si un caietel de pe vremea cand eram fana Tokio Hotel si am lipit in el articole, interviuri, poze...Pot sa spun ca sunt destul de mandra de el. :-" In orice caz, imi si imaginez cat de ciudat e sa vezi ce gandeai si cum gandeai in urma cu 6 ani, avand in vedere ca eu ma mir cand privesc cu un an inapoi.:))

MikuMyuuki spunea...

Axy, you're back! >:D<

Daaa, exact! Chiar si de posturile de saptamana trecuta de pe blog ma sperii, dar de astea de acum 6 ani. E cam ciudat, dar...
Oracole n-am tinut, nu stiu de ce nu prea ma atrageau.
Tokio Hotel, ce vremuri...

Faceți căutări pe acest blog