sâmbătă, 5 ianuarie 2013

[leapșă] 2013


Am gasit leapsa asta draguta aici.

1. Aștept 2013 pentru că… pur și simplu prevăd ceva bun.
2. La anul m-aș muta o lună în… Japonia. Da, Japooooonia!
3. 2013 ar putea fi diferit pentru că… sunt o grămadă de lucruri care se schimbă. Facultatea, o casă nouă. În plus, Ramona mi-a redeschis apetitul pentru pian și vreau să învăț…
4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că… nu știu, nu m-am mai certat cu nimeni de mult timp.
5. Sunt dezamăgit de produsul… șampon Gliss Oil Nutritive.
6. Aș mai retrăi luna… iulie din 2007, în care am stat aproape 4 săptămâni la mare. God, pare enorm acum!
7. Sunt mai înțelept cu un an pentru că… am mai citit puțin, am mai crescut, percep lumea oarecum altfel.
8. Gratis, în clinica unui estetician aş încerca intervenția… habar n-am.
9. Aş face schimb de job cu… [dacă aș avea job…] Adele. Haha, chiar mi-ar plăcea să am vocea ei.
10.
La sfârșit de an îmi fac întotdeauna lista cu lucruri faine de văzut/făcut pentru că… e amuzant să văd mai apoi cum nu le respect. 

Leapsa merge catre: 

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog