vineri, 15 februarie 2013

[EMMA] nathaniel [V]


NATHANIEL
După ce Diana a mers să doarmă, m-am dus să-mi iau câteva beri și niște țigări și m-am reîntors pe bloc. Diana voia să ne căsătorim. Mi-o propusese așa, dintr-o dată, de parcă asta ar fi schimbat ceva între noi.
Am fost cerut în căsătorie.
Patetic.
Era întuneric și abia vedeam să duc berea la gură când ușa a fost trântită brusc. Inițial am crezut că-i vreo rafală de vânt, că începuse și așa să bată prea tare și voiam să mă duc în casă, după Diana, să văd dacă doarme și să-i spun în orice caz că e nebună și că nu mă căsătoresc cu ea, dar imediat după ce ușa s-a dat în lături a ieșit cineva.
Și gata cu virginitatea locului meu secret. Mă ridicasem să plec, când acel cineva s-a pus brusc jos și a început să bea dintr-o sticlă. Și n-a băut prea mult. Mi-am dat seama că era o fată. Am dat să plec, dar exact în acel moment s-a ridicat și privirea mi-a căzut fix pe curul ei.
Și proasta voia să sară. De pe bloc.
Așa că am spus cel mai tâmpit lucru care mi-a venit în minte sperând să plece fără să îmi murdărească de sânge locul secret.
– Ești murdară pe cur.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog