marți, 26 februarie 2013

miroase a creier ars?!



Wah... what a day! Am domit 5 ore si inca sunt super-mega-extra obosita si tot ce-mi doresc e sa am un pat ca asta.    <----

E atat de enervanta scoala, cu toate cerintele ei. Mai sunt vreo 3 luni nomale pana la bac si cred ca o sa incep sa ma urc pe peeti de plictiseala la scoala. Numai ca, din cand in cand, ii mai apuca pe profi sa ne dea cate-o tema care sa provoace un brainstorming pe care noi il vom esua fara cea mai mica problema. Cine se mai streseaza sa faca o nu-stiu-ce copunere la franceza cand tot ce ne dorim e sa terminam odata cu plecarile astea extra... exta... cum se zice?
Chestia e ca sunt complet epuizata si de doua saptamani n-am mai fost in stare sa dom mai mult de 6 oe pe zi, inclusiv in weekend. Si e frustant, tocmai eu, care domeam in ju de 15 ore pe zi, sa ajung asa. Dar o sa recuperez eu candva, dupa bac.
Si ma tot gandesc ca-mi doresc ceva insa nu stiu ce, pentu ca nici maca McDonald-ul si tv-ul cu toate prostiile anti-desteptaciune nu ma fac sa uit de stres. As cam vrea sa merg pri tara, sa vizitez niste chestii. No se poate... As vrea sa am uit log off si sa nu mai imi aduc aminte/realizez/stiu ce fac pana dupa ce termin cu bacul. Nu mai sunt in stare nici sa zic: uite ce urat/frumos e o chestie indiferent ce-o fi ea.
Sunt ataaaat de monotona si am ajuns sa ma plictisesc si eu de mine. Am de scris doua recenzii intr-o campanie a editurii ALL si desi am citit cartile nu sunt in stare sa fac asta pentu ca nu e ceva pea puternic sa ma determine.

Si cel mai bun lucru pe care il pot face e sa ma bag in pat si sa ma culc la loc, chiar daca m-am trezit acum 15 minute. Noapte buna! *.*

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog